Közbeszerzési munkatárs

Gazdasági és üzemeltetési egységünkbe közbeszerzési munkatársat keresünk!

A pozíció teljes munkaidős (heti 40 óra), határozatlan idejű munkaszerződéssel tölthető be.

A munkavégzés helye: Budapest VII. kerület
Az állás betölthető: megállapodás szerint, akár azonnal

Főbb feladatok:

  • közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatásának koordinációja az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, dokumentációk, hirdetmények; az eljáráshoz kapcsolódó iratok előkészítése; a bíráló bizottság tagjaként az ajánlatok bírálatában történő részvétel; az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése);
  • közbeszerzési terv előkészítése;
  • a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adat- és információszolgáltatási feladatok végrehajtása a belső adatbázisban, illetve az Ellenőrző szervezet, és a Hatóság felé;
  • közbeszerzési eljárások és azzal kapcsolatos dokumentumok előkészítése, javaslattétel az alkalmazandó eljárásrendre;
  • adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése, bontási eljárások lefolytatása;
  • adott esetben hiánypótlási felhívások előkészítése;
  • kapcsolattartás a szakmai csoportokkal, partnerekkel, ügyvédi irodával (FAKSZ);
  • hirdetmények előkészítése, egyéb közzétételi feladatok ellátása;
  • ajánlattevőkkel való kapcsolattartás;
  • közbeszerzési kérdésekben vélemények, állásfoglalások előkészítése, döntéshozatal folyamatos támogatása;
  • az eljárások dokumentálása (köz) beszerzési eljárásokról a státusz folyamatos vezetése, valamint a megkötött szerződések adatainak rögzítése;
  • (Köz) beszerzési eljárások eredményeképp létrejövő szerződések, megrendelések rendszerben való teljes körű kezelése;
  • a vezetők által kért beszámolók, kimutatások és jelentések készítése a (köz) beszerzési eljárásokról;
  • a (köz) beszerzési eljárásra vonatkozó szabályzatok – különös tekintettel a hatályos Közbeszerzési törvény, és alkalmazandó Kormány rendeletek - ismerete, követése és betartása.

Téged keresünk, ha:

  • Közép- vagy felsőfokú közgazdasági, pénzügyi vagy műszaki végzettséggel rendelkezel;
  • OKJ-s közbeszerzési referensi szakképesítéssel rendelkezel;
  • Legalább 2 év szakmai gyakorlattal rendelkezel, közbeszerzési eljárások önálló előkészítésében és lebonyolításában ajánlatkérői oldalon;
  • Jártasságot szereztél az EKR ajánlatkérői felületének használatában;
  • A hatályos Kbt. és a kapcsolódó jogszabályokat naprakészen ismeri;
  • Napi szinten használod az MS Office-t;
  • Önállóan, proaktívan végzed a munkádat.

Előnyt jelent:

  • Uniós forrásból megvalósuló közbeszerzések lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat;
  • Integrált DKÜ Portál Rendszer (idpr) felhasználásában szerzett jártasság;
  • Az angol nyelv középfokú aktív ismerete.

Jó nálunk dolgozni, mert:

  • Hosszú távon számítunk a munkatársainkra;
  • Értelmes és kihívást jelentő feladatokkal foglalkozunk;
  • Biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk;
  • A kollégáink megbízhatóak és felelősségteljesek;
  • Fejlődést, tanulást támogató a kultúránk;
  • Minőségi belvárosi irodatérben, kiváló munkaeszközökkel dolgozunk.

Jelentkezni - magyar nyelvű önéletrajzzal és bruttó fizetési igény megjelölésével - legkésőbb 2025. április 12-ig tudsz.


Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.
(Erre az email címre kérjük NE küldjön önéletrajzot, jelentkezést, mert azt adatvédelmi okokból nem fogadhatjuk, azaz meg kell semmisítenünk.)