Közbeszerzési munkatárs
Gazdasági és üzemeltetési egységünkbe közbeszerzési munkatársat keresünk!A pozíció teljes munkaidős (heti 40 óra), határozatlan idejű munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest VII. kerület
Az állás betölthető: megállapodás szerint, akár azonnal
Főbb feladatok:
- közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatásának koordinációja az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, dokumentációk, hirdetmények; az eljáráshoz kapcsolódó iratok előkészítése; a bíráló bizottság tagjaként az ajánlatok bírálatában történő részvétel; az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése);
- közbeszerzési terv előkészítése;
- a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adat- és információszolgáltatási feladatok végrehajtása a belső adatbázisban, illetve az Ellenőrző szervezet, és a Hatóság felé;
- közbeszerzési eljárások és azzal kapcsolatos dokumentumok előkészítése, javaslattétel az alkalmazandó eljárásrendre;
- adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése, bontási eljárások lefolytatása;
- adott esetben hiánypótlási felhívások előkészítése;
- kapcsolattartás a szakmai csoportokkal, partnerekkel, ügyvédi irodával (FAKSZ);
- hirdetmények előkészítése, egyéb közzétételi feladatok ellátása;
- ajánlattevőkkel való kapcsolattartás;
- közbeszerzési kérdésekben vélemények, állásfoglalások előkészítése, döntéshozatal folyamatos támogatása;
- az eljárások dokumentálása (köz) beszerzési eljárásokról a státusz folyamatos vezetése, valamint a megkötött szerződések adatainak rögzítése;
- (Köz) beszerzési eljárások eredményeképp létrejövő szerződések, megrendelések rendszerben való teljes körű kezelése;
- a vezetők által kért beszámolók, kimutatások és jelentések készítése a (köz) beszerzési eljárásokról;
- a (köz) beszerzési eljárásra vonatkozó szabályzatok – különös tekintettel a hatályos Közbeszerzési törvény, és alkalmazandó Kormány rendeletek - ismerete, követése és betartása.
Téged keresünk, ha:
- Közép- vagy felsőfokú közgazdasági, pénzügyi vagy műszaki végzettséggel rendelkezel;
- OKJ-s közbeszerzési referensi szakképesítéssel rendelkezel;
- Legalább 2 év szakmai gyakorlattal rendelkezel, közbeszerzési eljárások önálló előkészítésében és lebonyolításában ajánlatkérői oldalon;
- Jártasságot szereztél az EKR ajánlatkérői felületének használatában;
- A hatályos Kbt. és a kapcsolódó jogszabályokat naprakészen ismeri;
- Napi szinten használod az MS Office-t;
- Önállóan, proaktívan végzed a munkádat.
Előnyt jelent:
- Uniós forrásból megvalósuló közbeszerzések lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat;
- Integrált DKÜ Portál Rendszer (idpr) felhasználásában szerzett jártasság;
- Az angol nyelv középfokú aktív ismerete.
Jó nálunk dolgozni, mert:
- Hosszú távon számítunk a munkatársainkra;
- Értelmes és kihívást jelentő feladatokkal foglalkozunk;
- Biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk;
- A kollégáink megbízhatóak és felelősségteljesek;
- Fejlődést, tanulást támogató a kultúránk;
- Minőségi belvárosi irodatérben, kiváló munkaeszközökkel dolgozunk.
Jelentkezni - magyar nyelvű önéletrajzzal és bruttó fizetési igény megjelölésével - legkésőbb 2025. április 12-ig tudsz.
Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.
(Erre az email címre kérjük NE küldjön önéletrajzot, jelentkezést, mert azt adatvédelmi okokból nem fogadhatjuk, azaz meg kell semmisítenünk.)